Manekiny do sklepów – całopostaciowe czy torsy?
Na rynku znajdziemy najróżniejsze modele manekinów. Niektóre przedstawiają całą sylwetkę; od stóp do głów. Inne to torsy, które pokazują tylko górną część ciała. W obu przypadkach są to bardzo cenne zasoby dla właścicieli sklepów, jeśli chodzi o atrakcyjne eksponowanie odzieży i akcesoriów. Kiedy postawić na konkretny wariant?
Całopostaciowe manekiny do sklepów – kiedy się przydadzą?
Całopostaciowe manekiny do sklepów to niezwykle popularne rozwiązanie. Spotkamy je w większości butików. Są one również wykorzystywane w centrach handlowych i innych sklepach odzieżowych. Figury te pozwalają pokazać klientom pełny obraz tego, jak dana rzecz będzie wyglądać na ciele osoby, podkreślając jej fason i detale konstrukcyjne. Ponadto można je dostosować do potrzeb klienta, tworząc całe stylizacje, łącznie z akcesoriami.
Manekiny torsy do sklepów – w jakich przypadkach warto na nie postawić?
Manekiny torsy są mniejsze i bardziej kompaktowe niż modele całopostaciowe. Zwracają uwagę na większą ilość szczegółów. Można je wykorzystać do podkreślenia barków, ramion i dekoltu ubrań. To sprawia, że są idealne do pokazywania wyszukanych detali, takich jak koronkowe rękawy lub kołnierze. Idealnie nadają się do ekspozycji bielizny i strojów kąpielowych.
Manekiny do sklepów – co zatem wybrać?
Podsumowując wymienione wyżej kwestie, decyzja o tym, czy używać manekinów całopostaciowych czy torsów, zależy od konkretnych potrzeb i aranżacji danego sklepu. Aby uzyskać najlepsze efekty, należy przeanalizować, w jaki sposób chce się zaprezentować swoje przedmioty, a także co w pozytywny sposób zwróci na nie uwagę. Oba rodzaje są doskonałym narzędziem. Wchodząc na stronę https://moremannequins.pl/, możesz porównać obydwa warianty i zdecydować, który będzie lepszym wyborem. Pamiętaj – manekiny całopostaciowe zaprezentują więcej elementów garderoby, jednak zajmą więcej miejsca niż torsy. Warto wziąć to pod uwagę przy planowaniu rozmieszczenia manekinów na witrynie czy we wnętrzu sklepu.